• the-sky-above
  • network11
  • banner_fusioncell
  • collaboration
  • 67323113_InternetKilledThe50Things
  • 3-10-1-copy
  • ss
  • Digital-Mill
  • banner
  • business-gallery
Εκτύπωση
PDF

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Ευρετήριο Άρθρου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εξωτερική Ανάλυση Επιχείρησης
Το marketing plan
Όλες οι Σελίδες

 

 

 

 

 

Περιγραφή της επιχείρησης
Σε γενικές γραμμές εδώ περιγράφονται:

  • Νομιμοποίηση - τύπος επιχείρησης: Ιδιοκτησιακό καθεστώς, τύπος επιχείρησης, άδειες και εξουσιοδοτήσεις.
  • Είδος επιχείρησης: Εμπορία, κατασκευή, Υπηρεσίες.
  • Αν είναι νέα ανεξάρτητη επιχείρηση, υποκατάστημα, επέκταση, franchise κλπ.
  • Πως και γιατί θα είναι η επιχείρηση κερδοφόρα. Ποιες ευκαιρίες για ανάπτυξη παρουσιάζονται και τι μπορεί να τις επηρεάσει
  • Πότε θα λειτουργεί η επιχείρηση (Μέρες, ώρες).
  • Ότι άλλο είναι γνωστό για τους εξωτερικούς πόρους της επιχείρησης (outside sources) όπως προμηθευτές, χονδρεμπόρους, τράπεζες, στρατηγικούς συνεργάτες, κλπ.

Στην αρχή αυτής της περιγραφής καλό είναι να υπάρχει μία σελίδα στη οποία να υπάρχει η επωνυμία η διεύθυνση και τα τηλέφωνα καθώς και τα ονόματα των επικεφαλών των τμημάτων (αν υπάρχουν).

Στην περιγραφή επίσης πρέπει να τονίζεται κάτι το μοναδικό -αν υπάρχει- στο προϊόν (ή στις υπηρεσίες) και να δίνεται έμφαση στο γιατί τα χαρακτηριστικά του προϊόντος θα προσελκύουν και θα ικανοποιούν πελάτες.

Πολύ σημαντικό είναι να ξεκαθαρίζονται οι στόχοι (ποιοτικοί και ποσοτικοί), οι σκοποί και το όραμα της επιχείρησης.

Προϊόντα / Υπηρεσίες
Εδώ είναι απαραίτητη η περιγραφή των προϊόντων / υπηρεσιών με έμφαση στα οφέλη που θα έχουν οι καταναλωτές από αυτά. Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες γνωρίζουν καλά τι περιμένουν οι πελάτες τους. Συνοπτικά θα πρέπει να περιέχονται τα εξής:

  • Τί πουλάει η επιχείρηση;
  • Πώς αυτό ωφελεί τον καταναλωτή;
  • Τί διαφορετικό έχουν τα προϊόντα / υπηρεσίες της συγκεκριμένης επιχείρησης;
  • Τί έχει μεγάλη ζήτηση;

Τοποθεσία
Η τοποθεσία της επιχείρησης είναι ένα κρίσιμο σημείο για την επιτυχία ή την αποτυχία. Η τοποθεσία πρέπει να "γύρω" απ' τους πελάτες. Ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν όταν δημιουργείται αυτό το κομμάτι είναι η εξής:

  • Ποιες είναι οι ανάγκες όσον αφορά την τοποθεσία;
  • Τί είδους χώρος χρειάζεται;
  • Πόσος χώρος χρειάζεται;
  • Ποια είναι η επιθυμητή περιοχή ή / και το επιθυμητό κτίριο;
  • Είναι εύκολα προσβάσιμο; Υπάρχει δημόσια συγκοινωνία;
  • Γίνονται δημογραφικές αλλαγές ή αλλαγές στην αγορά;

 

 



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ITPC internet-marketing-education services

1.Κεντρικό:Νέα Μουδανιά Χαλκιδική

2.Κηφισιά Θεσσαλονίκη

Διεύθυνση Κεντρικού: Εθνικής Αντίστασης 33

Τηλ:2373022405

email: info@itpc.gr

Skype: itpc.itpc

Εκτελεστικός Υπεύθυνος: Phd, Msc Μοσχίδης Σ.

*(21/08/2013) για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική οδό επικοινωνίας.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

eggyhsh_poiotitasΕγγύηση ποιότητας υπηρεσιών ITPC:

  • Η εμπειρία 32 (1980 - 2013) ετών στην παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης
  • Η στελέχωση με αξιολογότατους συνεργάτες
  • Η επιστημονικότητα των μεθόδων μας
  • Ο άμεσος τρόπος εξυπηρέτησης
  • Η συνεχής υποστήριξη κατά την παροχή των υπηρεσιών μας
  • Οι ικανοποιημένοι πελάτες μας - φίλοι.

QUALITY SERVICES

business

ΝΕΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

EDUCATION

education_front

MARKETING

internet-seo-marketing-strategies

INTERNET

Services